Ал Бандер је истакао да Кувајтски фонд за арапски економски развој ради у многим земљама света које имају потешкоће у економском развоју, и изразио задовољство због тога што може да помогне и Србији, због чега је овај пројекат од великог значаја.
Ал Бандер и директор Железница Србије Милован Марковић потписали су и Уговор о зајму између Железница Србије и Кувајтског фонда за арапски економски развој за Пројекат железничке станице Београд (Центар – фаза 1).
Састанку су присуствовали и министар саобраћаја Милутин Мркоњић, министар финансија и привреде Млађан Динкић, директор Операција КФАЕД Фавзи Јозеф ал Хунаиф, регионални менаџер за централну Азију и Европу КФАЕД Јозеф Гхази ал Бадер и амбасадор Кувајта у Србији Фавзи Абдулазиз Ахмад ал Јасем.
Мркоњић је изнео предлог представницима Кувајта да на садашњем локалитету Главне железничке станице у Београду, након њеног измештања и изградње станице Прокоп, направе Кувајтски пословни центар који би представљао њихову европску базу и најбољу везу са свим земљама на Старом континенту.
Министар је истакао да ће после дужег застоја изградња "Прокопа" бити настављена на пролеће 2013. године.
Према његовим речима, Влада Србије најближа је одлуци да се ова екстра локација искористи за изградњу великог пословног простора, при чему се вредност земљишта, које припада првој зони и има изванредну конекцију са свим видовима саобраћаја, као и огромну фреквенцију људи, процењује на 10 милијарди евра.
Мркоњић је делегацији Кувајта представио и могућност покретања новог инвестиционог циклуса који би обухватио измештање старе железничке београдске станице, чијом би се реализацијом завршила и друга фаза у изградњи комплетног железничког чвора "Прокоп".
Градња "Прокопа" почела је 1977. године, али је убрзо прекинута због недостатка финансијских средстава, затим је настављена1990-их и поново прекинута 2000. године.