Аутор:
ФоНет
Вуксановић је отварајући научни скуп под називом "Педагошко истраживање и школска пракса", који је посвећен образовним достигнућима у основној школи, упутио позив професорима да у настави дођу до идеалне пропорције, а то је једна трећина нових лекција и две трећине обнављања лекција и експериментисања.
Према његовим речима, часове треба прилагодити тако да више времена остане за размишљање, експериментисање и извођење закључака, у чему и јесте суштина без обзира на то о ком је предмету реч.
Министар је данас отворио и семинар за наставнике енглеског језика у београдској основној школи "Владислав Рибникар", који су заједнички организовали Министарство просвете и спорта, Британски савет и амбасаде САД и Велике Британије у Београду.
О учењу страних језика у Србији више се неће расправљати јер се то подразумева за народ који је у свом образовном систему стране језике учио и пре 80 година, истакао је Вуксановић и указао на то да проблем представља стални мањак професора страних језика.
Семинар у Основној школи "Владислав Рибникар" један је од 23 семинара који се у 12 градова Србије одржавају до 19. јануара, у оквиру обуке за 1.000 наставника енглеског језика који раде са децом нижег школског узраста.