Twitter | RSS - вести | мапа презентације | контакт  
ћирилица | latinica | english 
Влада Србије
Најавe и обавештења
Активности премијера
Активности потпредседника
Активности Владе
Саопштења Владе
Саопштења министарстава
Документи
Конференције за новинаре
Интервјуи
Косово и Метохија
Економија
Политика
Стоп корупцији
Култура и вера
Спорт
Линкови
Издвојене теме

Најаве и обавештења

Почетна страна > Вести > Влада Србије > Саопштења министарстава > Учење знаковног језика обогаћује личност деце

Учење знаковног језика обогаћује личност деце

Београд, 23. фебруар 2018. године – Министар за рад, запошљавање, борачка и социјална питања у Влади Републике Србије Зоран Ђорђевић и в. д. помоћника министра у Сектору за заштиту особа са инвалидитетом Биљана Барошевић посетили су данас ученике Основне школе „Краљ Петар Први“ у Београду.


Ученици су том приликом презентовали своје знање у комуникацији знаковним језиком глувих и наглувих особа, након обуке у оквиру пројекта „Дечја радост – комуникација са вршњацима“.

Ђорђевић је похвалио ученике за учешће у овом друштвено одговорном пројекту, и оценио да их то чини великим људима, јер када као мали науче да помажу другима, то ће им то остати за цео живот.

Он је изразио уверење да ће Србија бити јака држава, као што су то данас најразвијеније државе у Европи.

Секретар Савеза глувих и наглувих Србије Радоје Кујовић изразио је захвалност Министарству на средствима обезбеђеним за реализацију пројекта, као и наду за наставак сарадње.

Ова деца су изразила жељу да уче језик глувих и наглувих. Имају потребу да данас и убудуће могу да комуницирају са својим вршњацима и помогну им у учењу и игрању. То и јесте циљ овог пројекта, рекао је Кујовић.

Директор ОШ „Краљ Петар Први“ Младен Стевановић рекао је да се учењем знаковног језика обогаћује дечје знање, али и скреће пажња на све оне који имају посебне потребе у нашем друштву.

Министарство за рад, запошљавање, борачка и социјална питања обезбедило је средства за рад и за реализацију пројекта „Дечја радост – комуникација са вршњацима“ Савезу, кроз који су 20 ученика од В до ВИИИ разреда и пет наставника ОШ „Краљ Петар Први“ имали могућност да науче основну комуникацију знаковним језиком.

Основни циљ пројекта јесте да чујући ученици и наставници буду оспособљени за основну комуникацију знаковним језиком, што би омогућило примену инклузивног образовања глуве и наглуве деце, која би била равноправна, кроз игру, дружење и савладавање редовне наставе.

Такође, на овај начин се пружа помоћ њиховим породицама и побољшање интеграције и социјализације те деце која похађају редовне школе, наводи се у саопштењу Министарства за рад, запошљавање, борачка и социјална питања.


Најновије вести

Copyright © 2004 Влада Републике Србије / Email: omr@srbija.gov.rs