Вучић је том приликом поручио да се градња Коридора 10, о којем се говори више од 40 година, приближава крају, што се најбоље види по изградњи дела аутопута кроз Грделичку клисуру.
Он је указао на то да је у последње три-четири године изграђено онолико километара аутопутева колико и у претходних 50 или 60 година.
Према његовим речима, аутопутеви су важни и због безбедности свих који их користе, што најбоље показује пример деонице Љиг–Прељина, дуге 40 километара, на којој нико није настрадао од како је пуштена у саобраћај прошле године.
Михајловић је истакла да је поносна на извођача, подизвођаче и њихове раднике, на "Коридоре Србије и "Путеве Србије", јер су показали како може да се ради на најтежем градилишту у Европи и на највишем и најдужем мосту на јужном краку Коридора 10 – мосту Врла.
Радови на Коридору 10 су на самом завршетку, али већ сада можемо да се похвалимо да имамо 12 милиона више возила на аутопуту кроз Србију ове године у односу на 2014. годину, напоменула је она.
Аутопут кроз Србију је данас потпуно модеран, опремљен бежичним интернетом и пуњачима за електричне аутомобиле, објаснила је Михајловић и најавила да ће следеће године моћи да се прође комплетним Коридором 10.
Она је поручила да аутопутеви нису само аутомобили који туда пролазе, већ су то и инвестиције, радна места и бољи живот за све грађане Србије.
Вршилац дужности директора "Коридора Србије" Зоран Бабић поновио је да је аутопут кроз Грделичку клисуру највећи, најзначајнији и најзахтевнији инфраструктурни подухват у овом делу Европе.
На траси кроз Грделичку клисуру, дугој укупно 26 километара, налазе се две велике петље – Предејане и Владичин Хан, два тунела – Манајле и Предејане, 14 километара потпорних зидова, 33 моста, укључујући и мост Врла дуг 645 метара, са потпорним стубовима високим 62 метра, прецизирао је он.
Бабић је навео да се поменути мост налази на деоници тунел Манајле–Владичин Хан, дугој шест километара, на којој као главни извођач радове изводи шпански конзорцијум "Азви-Рубау".