Михајловић је истакла да је ово важна деоница дуга 8,06 километара и једина на Коридору 10 чији је главни извођач конзорцијум домаћих компанија „МБА Ратко Митровић нискоградња – Србијааутопут“.
Поносна сам на то што су домаће фирме извођачи, а њихов рад на овој деоници слика је рада читаве грађевинске индустрије, указала је она и подвукла да на овој деоници они морају да покажу да компаније из Србије могу бити главни извођачи.
У том контексту, Михајловић је поновила да не сме бити кашњења и да ће са својим тимом наставити да обилази то градилиште како би се уверила у то да ће радови бити окончани у предвиђеном року.
Држава је обезбедила све предуслове да се радови приведу крају до новембра, односно новац, дозволе и препројектовање, напоменула је она и затражила од извођача да убрза темпо и ангажује још радника.
Према њеним речима, радови се морају интензивирати уколико хоћемо да све буде завршено, јер ће овом деоницом бити окончани радови на јужном краку Коридора 10.
Остаће само Грделичка клисура, у којој почиње асфалтирање појединих делова аутопута, објаснила је она и истовремено упутила апел извођачима да инсистирају на томе да радници на градилиштима носе заштитну опрему и шлемове, јер се често дешава да то не раде.
То је свакако један од фактора који одређују квалитет извођача јер је важно водити рачуна о животима људи који овде раде, подвукла је Михајловић.
Истовремено, она је најавила да ће покренути иницијативу да се повећа дозвољена максимална брзина на аутопутевима у Србији са 120 на 130 километара на час, као и свуда где постоје модерни и квалитетни аутопутеви.
У Србији, како је оценила, може да се повећа дозвољена брзина по угледу на европску праксу, јер се и код нас последњих година, приликом изградње аутопутева, водило рачуна о квалитету.
Михајловић је изразила очекивање да ће тада од Београда до Чачка моћи да се стигне за сат времена.
Она је, када је реч о најављеној мери МУП-а у вези са тим да се возачима мери средња брзина на аутопуту, истакла да ту меру подржава, као и сваку другу која може да помогне да се повећа безбедност у саобраћају.
Директор ЈП „Путеви Србије“ Зоран Дробњак је у обраћању новинарима изнео мишљење да је на овој деоници потребно више људи и механизације.
Вршилац дужности директора „Коридора Србије“ Зоран Бабић рекао је да је то предузеће задужено за надзор, и да његови представници свакодневним присуством настоје да решавају текуће проблеме, како би се радови обавили у року.