У саопштењу се наводи да су се тиме и компаније "Мој киоск" и "Алма кватро" прикључиле овој друштвено одговорној и непрофитној акцији, чији је основни циљ заштита српског језика и писма и повећање опште језичке културе и писмености.
Промотивни постери, на којима су Иво Андрић, Милош Црњански, Исидора Секулић, народне пословице и загонетке, постављени су на 15 објеката компаније "Мој киоск", док ће "Алма кватро" уступити 10 билборда, 30 ситилајтова и два рекламна стуба за промоцију акције.
Поред тога, Министарство културе и информисања и Регулаторно тело за електронске медије (РЕМ) постигли су договор о томе да се химна акције, у извођењу Дечјег хора „Чаролија“ Леонтине Вукомановић, емитује на телевизијама са националном фреквенцијом.
Спот за химну акције доступан је на "Youtube", а у току је и израда сајта акције.