Министарство унутрашњих послова Владе Републике Србије саопштило је данас да је Управа за управне послове организовала током децембра, у свим полицијским управама у Србији, радно време у две смене, као и суботом и недељом, како би што већи број грађана могао да преда захтеве за личну карту.
У саопштењу се наводи да ће то бити настављено и током 2017. године, док год за тим буде било потребе, при чему ће Министарство унутрашњих послова и за време новогодишњих и божићних празника организовати пријем захтева за издавање докумената за хитне случајеве.
Иако рок важења личних карата издатих на старом обрасцу истиче 31. децембра 2016. године, грађани ће и након наведеног рока моћи да поднесу захтев за замену личне карте издате на старом обрасцу за биометријску личну карту, која ће им се издавати по хитном поступку.
Ресорно министарство подсећа грађане на то да је потребно да се све личне карте издате на старом обрасцу замене, укључујући и трајне личне карте на старом обрасцу.
Биометријске личне карте у складу са Законом о личној карти (''Службени гласник РС'', бр. 62/2006) почеле су да се издају у априлу 2008. године.
Законом о изменама и допунама Закона о личној карти ("Службени гласник РС" број 36/11), који је ступио на снагу 4. јуна 2011. године, продужен је рок за замену личних карата на старом обрасцу за биометријске на још пет година, односно прописано је да личне карте издате на старом обрасцу важе најдуже до 31. децембра 2016. године, додаје се у саопштењу.